Serviciul ambulanță socială

1. Atribuții

Furnizarea serviciilor socio – medicale la domiciliul persoanelor aflate în situații de risc, inclusiv cele cu handicap psihic și/sau mintal sau diagnosticate cu boli psihice și/sau mintale, în vederea menținerii acestora în propriul mediu de viață, prin:

evaluarea primară socio-medicală;

stabilirea eligibilității și planului de intervenție;

monitorizare periodică;

transport asistat;


Efectuarea de actiuni de screening, campanii de prevenție și educație pentru sănătate în rândul populației în vederea scăderii morbidității în rândul grupului țintă;

Identifică şi evaluaează situația persoanelor aflate în situații de risc;

Evaluează și propune măsuri în cazul beneficiarilor;


2. Servicii oferite

- consiliere socială pentru prevenirea şi combaterea unor comportamente care pot conduce la creşterea riscului de excluziune socială;

- educație pentru sănătate prin promovarea unui stil de viaţă sănătos;

- transport la spital în vederea internării la o unitate sanitară pentru tratament specializat;

- transport la o unitate medicală pentru efectuarea recuperării medicale;

- transport de la o unitate medicală la domiciliu, în cazul pacienților cu afecțiuni motorii;

- intervenţie în comunitate pentru identificarea şi evaluarea socio-medicală a persoanelor vulnerabile aflate în risc de marginalizare, transportul acestora la unităţi spitalicești sau la centre;

- servicii de intervenție în comunitate pentru victime ale violenței în familie;


3. Acte necesare

copii ale actelelor de identitate;

copii ale actelor medicale (scrisoare medicală, bilet de ieșire din spital, certificat de încadrare în grad de handicap etc.);

dovezi de venit, atât pentru persoana care necesită servicii, cât și pentru membrii familiei (dacă este cazul);


4. Date de Contact

Coordonator Serviciu: Ungurean Sorina

Telefon: 0230533802

Adresa de email serviciu: asistentasociala@mitocudragomirnei.ro


5. Adresă

Primăria Comunei Mitocu Dragomirnei, str. Anastasie Crimca, nr. 54


6. Program

Dosarul se poate depune la sediul primăriei între orele 08:00-14:00, de luni până vineri


!!Dacă situaţia sesizată reprezintă o urgenţă medicală, trebuie să solicitaţi sprijin Serviciului de Ambulanţă Suceava, prin intermediul sistemului naţional unic pentru apeluri de urgenţă 112, serviciu de urgenţe medicale cu program permanent.

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor.Detalii